The new way of living.

Unity er et bolig- og arbejdsplads community med base i 7 store skandinaviske byer og byområder. Skabelsen af ​​et rum, hvor hverdag og arbejde let smelter sammen, gør Unity unik.

Unity ønskede at differentiere sig ved at have et moderne og eksperimenterende visuelt udtryk for en ellers konventionel industri. Vi skabte en overordnet visuel identitet for Unity-brandet og syv underbrands – et for hver lokation.

 

Designsystem

For at binde identiteterne på de forskellige steder sammen brugte vi cirklen fra logoet som det konsekvente element og tilføjede derefter forskellige farvede gradienter for hver lokation. Målet var at skabe en dynamisk og sammenhængende identitet. I dag bruger Unity identiteten til branding og alle former for materiale – både print og digitalt.

Content

Content made for Sociale media, app-store and email marketing. Contentet er lavet som templates, så det har været let at skabe en tydelig rød tråd igennem de forskellige platforme og så medarbejderne hos Trendsales har haft mulighed for at gøre brug af designet.